Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: главоблъсканица  (Прочетена 3945 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

18 Декември, 2012, 19:59:17
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 1
  • Местонахождение: нова загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Е 270 CDI W211

здравейте колеги.някой може да се смее на моята невежест, но от една година карам автомобил мерцедес E270 CDI W211 дизел.26 години карам само бензинови коли.че сега имам някакъв проблем с този мерцедес и не мога да го разреша.има едно особенно чукане в двигателя независимо дали е топъл или студен.чукането се забелязва при по ниски обороти,при по високи в порядъка на 2000 до 2500 изчезва чукането.на диагностика показа 1дюза0,1  2дюза-0,4  3дюза-0,3  4дюза2,3  5дюза-1,7.майсторите казват че са си в границите.разглобих онова което му казват EGR.почистих го направо стана като ново все едно че го доставят от завода. стигнах до едно кръгло разположено до помпата за високо налягане към него има включен маркуч който е свързан към турбината.там ударих на камък.на него има един семеринг който бе скъсан.половината го няма.не знам каква роля изпълнява ама щом е скъсан този семеринг би трябвало да оказва някакво влияние на двигателят.та въпросът ми е какво е това нещо до помпата за високо налягане и този семеринг от особенно значение ли е.като го сменя дали ще изчезне чукането в двигателят.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum