Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: въздух в горивната система  (Прочетена 16107 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

12 Август, 2012, 18:20:17
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2012
  • Публикации: 33
  • Местонахождение: provadiq
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 124 200d c220d

Привет,в маркуча след подкачващата помпа ми се появиха мехурчета и то доста.Смених маркучето от тръбата до подкачващата помпа , но въздуха си е там ,колата при първоначално палене не държи обороти(равномерни),та въпроса ми е как се стига до сондата в резервоара ,предполагам че ще е оттам.Ако някои има други предположения ........ благодарско  smiley-mb


14 Август, 2012, 01:23:35
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Привет,в маркуча след подкачващата помпа ми се появиха мехурчета и то доста.Смених маркучето от тръбата до подкачващата помпа , но въздуха си е там ,колата при първоначално палене не държи обороти(равномерни),та въпроса ми е как се стига до сондата в резервоара ,предполагам че ще е оттам.Ако някои има други предположения ........ благодарско  smiley-mb

Здравей Сашо, чаках да пишат профитата, но май или имат много бачкане или са на почивка по това време на годината.
Сондата ти се намира в резервоара, но ще ти трябва  канал или подемник. Дано профитата знаят друг начин... за да те улеснят.

Виж,
1. да не дърпа въздух от клапана за гасене и топлообменника на нафтата.
2. 0 пръстена на  малкия горивен филтър. 
3. виж дали е големия горивен филтър  е  притегнат добре, защото тези мехурчата - въздух може да са от него.

Един въпрос, като е запалиш виждаш ли мехури и течове някакви?

П.С

Какво стана със спирачките?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

14 Август, 2012, 13:07:08
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2012
  • Публикации: 33
  • Местонахождение: provadiq
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 124 200d c220d
Привет,значи всички мъркучи и пръстени от магистралата до помпата са сменени,с изключение на тоя които е от подк.помпа и като запаля се виждат струика от мехурчета въздух след подк.помпа  thinking... и си мисля че ще е проблема нейде из връзките около резервоара.Течове от никъде няма................



пък спирачките нищо явно трябва спец.някои да я погледне водих я на доктор  laf всичко и било на 6 пък педала от половината ход заработва,пък интересното е в покои педала е горе и е твърд ,а като запаля пада на половината......... thinking

15 Август, 2012, 14:53:52
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Щом при изгасен двигател няма теч, значи че смучи някъде високо. Сиреч около мотора. Ако е от сонда или горивопроводи, ще има теч.

17 Август, 2012, 10:28:40
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2012
  • Публикации: 33
  • Местонахождение: provadiq
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 124 200d c220d
Ако е от мотора ,защо се вижда сртуйка въздушни мехурчета в най-долния маркуч(от подк.помпа).Затова ме навежда мисълта ,че е отзад някъде проблема.


17 Август, 2012, 12:24:22
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Кога последно си сменял горивния филтър? И възможно е да е отзад но единственно ако имаш цедка в резервоара...да се е затлачила.

17 Август, 2012, 13:03:40
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2012
  • Публикации: 33
  • Местонахождение: provadiq
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 124 200d c220d
Преди няколко дни го сменях,заедно с всички връзки и пръстени ,затова мисля че е от към резервоара  thinking thinking thinking

17 Август, 2012, 20:40:16
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Питам понеже се получава същото от стар горивен филтър. Но при положение че си го сменял остава цедката в резервоара да е задръстена, ако имаш цедка в резервоара, не съм се ровил по кола като твоята.

22 Август, 2012, 19:34:12
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2012
  • Публикации: 33
  • Местонахождение: provadiq
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 124 200d c220d
оправи се от самосебе си  thinking

22 Август, 2012, 22:37:36
Отговор #9
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
оправи се от самосебе си  thinking
Дано да е за постоянно.  ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum